افتتاح یادمان شهید گمنام منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)
کد خبر: 4190339
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

 افتتاح یادمان شهید گمنام منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)

همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده در مراسمی با حضور امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از کارکنان این نیرو مستقر در مشهد، یادمان شهید گمنام منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) افتتاح شد.

 افتتاح یادمان شهید گمنام منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امروز ۶ دی همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است در مراسمی با حضور امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از کارکنان این نیرو مستقر در مشهد، یادمان شهید گمنام منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) افتتاح شد.

این مراسم با انجام تشریفات نظامی، نثار فاتحه و اهدای شاخه گل توسط فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی همراه بود. اجرای سرود توسط گروه پلاک از مدرسه شهید ستاری در رثای شهدای گمنام و جاویدالاثر از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

شهید گمنام ۱۹ ساله عملیات کربلای شش که توسط کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در منطقه سومار تفحص شده بود هشتم دی سال گذشته مصادف با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در مشهد تشییع و در کوی سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha